Σάββατο 12 Φεβρουαρίου 2011

Μερα εμπνευσης και δημιουργίας η σημερινή. Ο γιος μου με τριγυρναει απο το πρωι. Μου ζηταει να του φτιαξω ενα μινι αλμπουμ για την "γυναικα " του. Ο γιος μου ειναι 7.5 ετων και περσι στην αυλη του σχολείου παντρευτηκε την συμμαθητρια του. Ολοκληρο γλεντι εγινε.... Τι πεπλα, τι παπιγιον τι κουφετα!!! Μεχρι και μηνα του μελιτος εκαναν, τον γύρο του προαυλιου.
Ο γιοκας μου λοιπόν, φουλ ερωτευμενος μετα της κορασιδος. Δεν εχει βεβαια και αδικο. Κουκλακι ειναι η ζουζουνα.
Τελοσπαντων... Οπως σας ειπα με τριγυριζει απο το πρωι. Μεχρι που πριν λιγο με ρωτησε ποσο κανει το αλμπουμ που φτιαχνω για να το αγορασει με το χαρτζηλικι του!!!! :-)) .
Μπορω να μην το δαγκωσω αυτο το παιδι? Οχι, πειτε μου!!!! Οποτε αμεσα πρεπει να φτιαξω κατι για την μικρη μας Βαλεντινα!!!!!
Αχ !!!! Ερωτα!!!!! :-)

3 σχόλια: